Diskuse

Ráj bez Landy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

fajmic

10. 4. 2008 23:50
nevím - přemýšlím ...

dana landu rád poslouchám, mám rád jeho písně, přesto nechci obhajovat to co dělá protože ho osobně neznám a nevim jak se ve skutečnosti chová a jak přemýšlí, ale bylo by hezké kdyby se všichni přívrženci i odpůrci na chvilku na věc podívali i zdruhé strany a to nemyslím jen ve směru k danovi, ale přesto mi to nedá položit otázku pro každého z nás "Jak bych se zachoval kdybych se snažil ze všech sil pro někoho udělat to co si myslím že je správné a spousta lidí by mě  neposlochalo a nenechalo ani domluvit?"

0 0
možnosti
A

akki

10. 4. 2008 23:43
Pořád říkám,

že D.Landa se se podobá mladému nadšenci, který každou chvíli propadne jinému "náboženství" a má pocit, že to musí nacpat všem do hlavy, aby je spasil. (A to jsem prosím jedna z mála, které nevadil jeho přednes písní Karla Kryla.)

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

10. 4. 2008 20:59
Spíš mám dojem,

že je celá aféra vizitkou naší "multikulturní", "antirasistické" a "antifašistické" scény. Tito maníci, rozlezlí po sdělovacích prostředcích, pořádají na Landu zbabělé štvanice, za které by se nemusely stydět ani SA ve slavných letech  Třetí Říše.  Nevadí jim anarchističtí zakuklenci, nevadí jim fanatičtí "ochránci" životního prostředí, komunistická "mládež" se svými výzvami ke třídní nenávisti ani adorace února 1948.  Ne. Hlavním satanášem je pro ně Landa, stejně jako pro Al Kajdu USA. právě ti, co Landu napadají, mi svou zavilostí a nenávistí udržovanou po celé roky mi nácky nepříjemně připomínají.:-©

0 0
možnosti
LH

ant.

12. 4. 2008 23:39
Re: Spíš mám dojem,

R^R^R^

0 0
možnosti
Š

ŠtěpkaX

10. 4. 2008 20:30
souhlas

R^:-)

0 0
možnosti
B

BlackBox

10. 4. 2008 19:26
Karma!

Pravdu díte - blbec zůstane blbcem a tenhle to potvrzuje i veřejně! R^

0 0
možnosti
M

MartinJiskal

10. 4. 2008 19:23
souhlas

reklamni akce s tim ze teda on pujde pryc kdyz si jeho vznesenosti nevazime by mela fakt mit jedinou odpoved, a to at jde a neotravuje. stejne i po "emigraci" by v dnesnim svete triskal stejny penize z dalsich lacinych desek a pritroublych muzikalu u nas a navic by to mohl korenit vyhnaneckym patosem.

0 0
možnosti

lubossula

10. 4. 2008 18:57
karma

jednoznacne!R^

0 0
možnosti
EF

emilliano

10. 4. 2008 18:34
článek plný hloupostí

Rv

0 0
možnosti
HU

hilsner_urquell

10. 4. 2008 18:39
Re: článek plný hloupostí

to se teda divím, mě přišel strašně chytrejR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS